14 Nisan 2010 Çarşamba

XXL'mı daha büyüktür, xxl mı?

Fotoğraf makinesinden resimleri kopyaladım ve bir alışveriş sitesindeki ilanıma yüklemeye çalıştım. Dolphin'de resimleri ev dizininde görüyorum ama Firfox ile açtığım sitenin resim yükleme diyalog penceresinde göremedim. Birkaç defa siteyi kapatıp açtım, pencereleri kapatıp açtım, resimleri birkaç dizine kopyaladım, isimlerini, boyutlarını değiştirdim ama nafile. Tabii tüm bu mücadele 15-20 dükika sürdü.

Sonra tesadüfen bir dizini açtığımda bazı resimlerin listelendiğini fark ettim. Aynı dizine meşhur resimleri kopyaladım ve sadece bu resimlerin görünmediğini anladım. Görünen ve görünmeyen resimleri Gimp ile açıp yeniden farklı kaydetmek isterken dosya uzantılarının farklı olduğunu fark ettim, görünen resimler .jpg görünmeyenler .JPG. Harfleri küçültüp resimleri yükledim.

Neyse, teknik sorun olarak ilgili siteye bildirdim, umarım kısa sürede düzeltilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder